Cosa hè u revestimentu ceramicu?Funziona u rivestimentu ceramicu?

Rivestimentu ceramicu di l'automobilehè di furnisce una tecnulugia di sigillatura di a superficia di pittura affidabile per a pittura di vittura, prutegge a pittura di vittura in modu efficace è durabile, è impedisce l'impattu di l'ambiente nantu à u culore di a pittura di vittura.

I vantaghji di u cristallu di l'automobile sò i seguenti:

1. Resistenza à i scratch:A durezza di u cristallu di diamante hè 6H, chì pò prevene a maiò parte di i graffi minori cumparatu cù a durezza di a pittura di vittura ordinaria 2H, è hà a so propria funzione di ricuperazione elastica per prutege u veiculu da L'intrusione di ogni ghjornu di graffi minori riduce i graffi di pittura di più di 70% paragunatu cù i rivestimenti ordinali.Quandu a forza esterna supera a gamma di prutezzione elastica di u cristallu, generalmente lascia solu graffii nantu à u cristallu è ùn dannu micca a superficia di pittura.

2. Resistenza à a corrosione:A strata nanocristallina ultra-fine di cristalli di diamante isola a superficia di pittura da u mondu esternu, chì pò efficacemente impedisce l'ossidazione, è hè resistente à a corrosione da escrementi d'uccelli, slurry d'insetti volanti, pioggia acida, etc.

3. No cracking:cristal di diamante hè resistente à i raghji ultraviolet, a temperatura alta è u friddu severu, cù un intervallu di resistenza à a temperatura di -50 ° C à 300 ° C, adattendu à una larga gamma di cambiamenti di temperatura, senza cracking o falling off.

spray-rivestimentu-ceramica3

4. Facile à pulisce:A putente rete di fibra di cristallo di diamante riempirà i pori invisibili nantu à a superficia di pittura di a carrozzeria di a vittura, in modu chì a superficia di pittura righjunghji un statu specchiu, facendu a carrozzeria di a vittura faciule da pulisce è mantene, ogni tipu di polvera è ogni tipu di terra. Aduprate solu l'acqua (senza aghjunghje un detergente) lavatu, a superficia di a carrozzeria pò esse restaurata è mantenuta cristallina è trasluzente, ancu s'ellu ci sò macchie d'oliu o carcasse d'insetti, pò esse facilmente sguassatu da solu asciugà a superficia di l'ughjettu. cù una spugna bagnata.Forte funzione idrofobica autopulente.5. Anti-static: U cristallu di diamante di u cristallu di a vittura cuntene un agentu antistaticu, chì face chì a superficia di pittura ùn hè micca faciule d'assorbà a polvera è rifiuta "film di trafficu".


Tempu di Postu: Aug-01-2022
Firma