Cumu utilizà i pulitori di l'internu di l'auto in modu efficiente

3 passi per pulisce rapidamente l'internu di a vittura:

1. scarpa5 galloni di pulizia di l'internu di a vitturaè Agite bè prima di l'usu, injecting uniformly à una distanza di circa 15 cm da u situ di pulizia, lasciate per circa 15 seconde, è sguassate cù un pappu suave;
2. Si pò pulisce rapidamente a superficia di vetru di vittura, baffles, carrozzeria, etc. U pulitore di vittura pò caccià ogni tipu di nastri adesivi è stickers appiccicati nantu à a superficia di vetru di vittura, è ponu caccià u circondu di roti, parafanghi, paraurti. , carrozzerie, etc.. Manche d'oliu nantu à l'arnesi;
3. L'usu di i pulitori di l'auto pò ancu formate una film protettiva per prutege a pittura.Inoltre, i pulitori di l'internu di e vitture sò usati per pulisce e fibre chimiche, legnu, pelle, tela, velluto, plastica ingegneria è altri prudutti di a vittura.

Pulitore di l'internu di a vittura - 20 L

20Lpulitore di l'internu di a vittura pò pulisce a maiò parte di i materiali di l'internu di a vittura, cum'è plastica, pelle artificiale, flanella, etc. Ci vole à scuzzulà uni pochi di volte prima di l'usu per lassari spruzzà è schiuma uniforme.
Per u vetru è u metale, deve esse sguassatu è pulitu prima chì a spuma di pulizia hè secca per impedisce l'apparizione di spots.Se a scuma hè secca, pò esse lavata cù l'acqua.


Tempu di post: Jul-30-2022
Firma